Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova

#0 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-15 18:33:41 (284 săptămâni în urmă) - [Link]Top


Ce înseamna Street(Ghetto)WorkOut? WorkOut este o nouă mișcare a tineretului ce se ocupă cu dezvoltarea propriului corp în orice loc chiar și în stradă,în schimbul aparatelor WorkOut-erii folosesc orice construcție, de la bare și paralele pîna la copaci ,blocuri de beton,șantiere de construcție .Practic totul poate fi folosit pentru a-ți dezvolta corpul .Motto-ul WorkOut-eri-lor este Antreneazate in orice timp și orice loc


Aici va veți putea sfătui despre efectivitatea exerciților pe care le îndepliniți,metodele corecte de efectuare a acestora și multe altele despre WorkOut.  :wink:


Gradele de dezvoltare în WorkOut




Aceste grade în Street WorkOut au fost create de Evgeniy Kozyr,scopul lor este de a impune un stimul de perfecționare celor ce nu îl au,însă în nici un caz aceste grade nu trebuie să devină însăși sensul antrenamentelor!



I Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 10
2) Flotări pe paralele– 15
3) Flotări pe podea – 20
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 3

Elemente:

1) Urcare prin rasturnare – 3
2) *Капитанский подъем – 1[yt] http://www.youtube.com/watch?v=Y09JMrY2cYQ[/yt]
3) Unghiul sub bară – fixat.
4) Urcare prin forta cu sprijin pe o mina– 1 (pe fiecare)

II Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 15
2) Flotări pe paralele – 20
3) Flotări pe podea – 30
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 6

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 2
2) Urcare prin rasturnare  – 6
3) *Капитанский подъем – 1
4)  Unghiul 90 grade sub bara (minile la latimea umerilor) – 3 secunde

III Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 20
2) Flotări pe paralele – 25
3) Flotări pe podea – 40
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 12
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete  - 2

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 5
2) Urcare prin rasturnare – 10
3) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile invers) – 1
4) Unghiul 90 grade sub bara (minile plasate ingust) – 3 secunde
5) Back lever («ласточка») – 3 secunde

IV Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 25
2) Flotări pe paralele – 30
3) Flotări pe podea – 50
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 20
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 5

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 10
2) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile  ingust) – 5
3) Ucracare prin forta cum ambele mini (minile mai lat ca umerii) – 5
4) Ucracare prin forta cum ambele mini  paralel tinind unghiul 90 grade (intii fixam unghiul apoi efectuam urcarea) – 1
5) Unghiul sub bara cu minile ingust - 5 секунд
6) Tractiuni la bara cu o mina (calitatea nu importa) – 1 (pe fiecare)
7) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 1
8) Back lever («ласточка») – 6 secunde

V Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 30
2) Flotări pe paralele – 40
3) Flotări pe podea – 60
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 25
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 8

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini – 15
2) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 3
3) Tractiuni la bara cu o mina  (fara elan) – 3 (pe fiecare)
4) *Полотенце спереди – 1 (in ambele parti)
5)  Front lever (Горизонтальный вис спереди) – 3secunde
6) *Горизонтальный упор на полусогнутых руках (ноги вместе и ровные) – 3 секунды
7) *Силовой оборот вперед - 1
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 10 секунд
9) *Горизонтальный упор под турником – 6 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 7 секунд
11) *Флажок - 4 секунды

VI Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 35
2) Flotări pe paralele – 50
3) Flotări pe podea – 70
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară)– 30
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 16

Elemente:

1) *Выход силой на две – 20
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги врозь или вместе) – 3секунды
3) *Из горизонтального упора под турником (1сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (3сек)
4) *Отжимания в горизонте (ровные ноги врозь или вместе) – 3
5) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 5 (на каждой руке)
6) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) - 1
7) *Горизонтальный вис спереди – 6 секунд
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 15 секунд
9) * Горизонтальный упор под турником – 10 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 10 секунд
11) *Флажок - 8 секунд

VII Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 40
2) Flotări pe paralele – 60
3) Flotări pe podea – 85
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 35
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 25

Elemente:

1) *Выход силой на две - 25
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги вместе) – 3 секунды
3) *Отжимания в горизонтальном упоре (ровные ноги вместе) – 5
4) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 7 (на каждой руке)
5) *Горизонтальный вис спереди – 10 секунд
6) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 25 секунд
7) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) – 1
8) *Горизонтальный упор под турником – 15 секунд
9) *Из горизонтального упора под турником (3сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (6сек)
10) *Угол под турником в узком хвате – 15 секунд
11) *Флажок - 15 секунд

*=majoritatea elementelor sunt recunoscute sub denumirea rusa din aceasta cauza au fost scrise în original.
ÎnchideЗакрыть

Torrents WorkOut-eri






  • SinSi:20 ani ,gradul V
  • ProKa:20 ani ,gradul IV
  • Vanea94:21 ani ,gradul IV
  • aDyoo7:16 ani ,gradul IV
  • Fastered:15 ani ,gradul IV
  • WarKouT:15 ani ,gradul III
  • Well_Dog:16 ani ,gradul III
  • IANyX:15 ani ,gradul IV
  • MiChaeL_TMD:17 ani ,gradul IV
  • sandu_star98 :13 ani ,gradul III
  • rpo3HbIu:16 ani ,gradul II
  • ElDurnesco :20 ani ,gradul II
  • CactooS:15 ani ,gradul II
  • NeoMD:17 ani ,gradul III
  • SanduL_10:12ani ,gradul II
  • LEGOs:13 ani ,gradul I
  • SerjPro:16 ani,gradul II
  • albvik:18 ani,gradul II
  • Tryger:15 ani,gradul II
  • SkySun:17 ani,gradul III
  • utilizator_123456:1996,gradul III
Cum să ma înscriu?
Dacă dorești sa te înscrii în Torrents WorkOut-eri trimite nick-name-ul tău,vîrsta și gradul de dezvoltare(vezi în informație) mie în pm. Atenție! Cei ce au gradul mai mare de V inclusiv,trebuie sa posteze un video cu  demonstrare.

Exemplu:Nick-name,anul nasterii ****, gradul VII 
ÎnchideЗакрыть
ÎnchideЗакрыть

Offline
ÎnchideЗакрыть


Mens sana in corpore sano.


Editat de către dimagurjui la 2015-02-01 12:55:08

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

#1176 by levinta1 (User) at 2014-08-24 15:05:54 (148 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1174 Kombi, "... https://www.youtube.com/watch?v=_kGoGFsLi1Q ..." - frumos video, ms
#1177 by Tryger (Uploader) at 2014-08-26 00:19:00 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Salutări,am făcut cu SerjPro azi o scăriță la tracțiuni de la 10,8,6,4,2 și incă odată numai că in creștere apoi de 4 ori cite 10,În total ne-a ieșit 100,săptămîna trecută făceam pînă la 60,nu ne traumăm dacă am trecut așa brusc la alt nivel? Că acuma mă sîmt de parcă am descarcat un vagon cu cărbune.

P.S. Am zis că săptămîna asta facem cîte 100 iar la viitoarea 110,vrem să atingem 200.
#1178 by levinta1 (User) at 2014-08-26 00:23:26 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1177 Tryger, "... scăriță ..." - 5-10 secunde pauza intre "padhoade" daca te "odihnesti" destul sau mai stai de vorba ajungi si la 300, anyway, bravo.
#1179 by Tryger (Uploader) at 2014-08-26 22:40:50 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Astazi am facut tot 100 +30 la paralele,miine ne odihnim :D

Eu 100,Sergiu 120 :D (Cap sa nu ma scoti amus 1 la 1 ) :D
#1180 by SergooMuzician (^_^) at 2014-08-26 22:45:24 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1179 Tryger, "... (Cap sa nu ma scoti amus 1 la 1 ) :D ..." - Nu sunt eu așa de rău chear :D



#1179 Tryger, "... Sergiu 120 ..." - 20 după o pauză de vreo 5-7 minute :)
#1181 by albvik (User) at 2014-08-26 23:24:19 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top

baieti nu-i la tema da tre' sa va placa :D
#1182 by Tryger (Uploader) at 2014-08-26 23:51:03 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Îi la treabă :D
#1183 by IANyX (User) at 2014-08-27 12:58:27 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1179 Tryger,

#1180 SerjPro,

Nu va-ti gindit sa schimbati putin programul ? In asa mod voi numa o sa va faceti rezistenta si nu o sa adaugati nimic muschi, doar relief si daca o sa faceti o pauza de macar 1-2 saptamini o sa scada mult rezultatele. Totul depinde cu ce scop va antrenati, daca e ceea ce am subliniat eu, atunci continuati asa.
Din propria experienta va spun ca rezistenta foarte repede dispare daca nu te antrenezi regulat in asa mod. Eu am observat ca cel mai bine e sa te expui la maximum din 4 seturi, daca faci mai mult in curind ajungi la o anumita bariera de care greu e sa treci si chiar sa te mentii. Incercati dupa aceasta imagine ca vad ca tot e impartit totul bine -


P.s. am fix o luna de cind nu ma antrenez :D o sa vad, poate de vineri incep din nou.
#1184 by SergooMuzician (^_^) at 2014-08-27 13:04:03 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1183 IANyX, Am vrut să văd cît voi rezistat. Cu ceva timp înainte făceam șu eu după un program care mi l-ai dat tu,dar efect n-am văzut.
#1185 by albvik (User) at 2014-08-27 13:13:16 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1183 IANyX, da nu mai bine e sa faci masa si pe urma relief ca in fine la turnik nu as spune ca "adaugi grasime" in orice caz la mine e asa merg ambele simultan, am si masa si relief nu rau, pur si simplu nu fac abdomenul foarte activ ca sa fie vizibil, daca ceva corectati-ma.
#1186 by IANyX (User) at 2014-08-27 13:18:15 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1185 albvik, eu tot asa credeam, ca cu turnic-ul e greu, una alta, trebuie la sala, pina nu am urmarit aproape 3 luni tema Budybuilding de pe TMD. Acolo erau cu steroizi si proteine (despre proteine nu cred nimic rau, am vrut si eu sa-mi cumpar, dar inca n-am avut posibilitatea), cunostinte multe si cind le-am vazut pozele la toti (aproape) , am zis ca e bine si la turnic :D.

#1185 albvik, eu aceasta si am avut in vedere. Ca daca faci 10 padhoade nu mai adaugi nimic, din contra slabesti, eu ma antrenam in fiecare zi si timp de un an am avut 65 de kg, insa putere mai mare ca si la cei de 75. Acum timp de 2 luni (ma antrenam de 3 ori pe saptamina) am adaugat 4 kg de muschi, iar acum timp de o luna vreo 1 kg de muschi l-am dat jos si inca oleaca am inlocuit cu grasime.
#1187 by albvik (User) at 2014-08-27 13:27:13 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1186 IANyX, eu nu stiu ce sa spun la mine e cu totul diferit, poate asa e organismul :)
#1188 by IANyX (User) at 2014-08-27 13:40:01 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1187 albvik, noi toti suntem diferiti, de aceea trebuie sa simtim ce se intimpla cu organismul nostru ca sa ajungem la rezultate normale.
#1189 by Tryger (Uploader) at 2014-08-27 13:41:14 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Da ce-i acolo cu off-u?
#1190 by IANyX (User) at 2014-08-27 13:43:43 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1189 Tryger, nici 15 persoane sa nu ne gramadim ?

Trebuie de gindit vreo metoda de motivatie pentru a renaste cit de cit workout-ul in MD, caci aproape e mort ).
#1191 by albvik (User) at 2014-08-27 13:57:19 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1190 IANyX, la drept vorbind insusi partea cu street workout e demult dusa , acum se numesc "Calisthenics" cu o gramada de-a trucuri si asa mai departe. Baieti moldovenii fac doar ceea ce e "cruta" daca asta nu e "cruta" sau daca nu arata la televizor, apoi nu se apuca. :)
#1192 by IANyX (User) at 2014-08-27 15:31:56 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1191 albvik, de-ar fi nevoie de multi bani si mult timp, dar nu este asa. E suficient 3-4 ore pe saptamina si o bara pe care o poti gasi la fiecare colt aproape.
#1193 by Tryger (Uploader) at 2014-08-27 15:42:47 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1192 IANyX, In Chisinau da,dar aici la Drochia nu prea,mai ales ca eu traiesc la tara si ma duc doar la scoala,macar am noroc ca-s 2 in sat :)
#1194 by IANyX (User) at 2014-08-27 15:52:46 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1193 Tryger, eu facusem un video dar nu l-am publicat si nu-l am, dar pot sa mai fac unu asemanator. In el aratam cum poti sa te ocupi cu o bucata de ață de 2 m care sa poata tine greutatea ta.
#1195 by Tryger (Uploader) at 2014-08-27 16:36:59 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Ață sau frînghie?
#1196 by IANyX (User) at 2014-08-27 16:48:29 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1195 Tryger, "... frînghie ..." - :D
#1197 by Tryger (Uploader) at 2014-08-27 16:49:35 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Ap întreb că mi s-a părut ciudat cu ața :D
#1198 by SergooMuzician (^_^) at 2014-08-27 16:53:29 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1197 Tryger, Mergi la turnic? :fuckthatbitch:
#1199 by Tryger (Uploader) at 2014-08-27 16:54:50 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Azi ni odihnim :D

Editat de către Tryger la 2014-08-27 17:08:42

#1200 by SergooMuzician (^_^) at 2014-08-27 16:55:25 (147 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1199 Tryger, "... Azi ni odihnim :D ..." - Slabo așa? :cerealguy2:

Editat de către Sergoo la 2014-08-27 17:11:06

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova


Navigare rapidă:


Schimbul de informație este realizat de către utilizatorii siteului. Acest site este bazat pe voluntariat, de la utilizatori pentru utilizatori. Întregul text privind regulile şi condiţiile de utilizare a TORRENTS.MD poate fi găsit aici.
Sharing is caring.