Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova

#0 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-15 18:33:41 (284 săptămâni în urmă) - [Link]Top


Ce înseamna Street(Ghetto)WorkOut? WorkOut este o nouă mișcare a tineretului ce se ocupă cu dezvoltarea propriului corp în orice loc chiar și în stradă,în schimbul aparatelor WorkOut-erii folosesc orice construcție, de la bare și paralele pîna la copaci ,blocuri de beton,șantiere de construcție .Practic totul poate fi folosit pentru a-ți dezvolta corpul .Motto-ul WorkOut-eri-lor este Antreneazate in orice timp și orice loc


Aici va veți putea sfătui despre efectivitatea exerciților pe care le îndepliniți,metodele corecte de efectuare a acestora și multe altele despre WorkOut.  :wink:


Gradele de dezvoltare în WorkOut




Aceste grade în Street WorkOut au fost create de Evgeniy Kozyr,scopul lor este de a impune un stimul de perfecționare celor ce nu îl au,însă în nici un caz aceste grade nu trebuie să devină însăși sensul antrenamentelor!



I Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 10
2) Flotări pe paralele– 15
3) Flotări pe podea – 20
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 3

Elemente:

1) Urcare prin rasturnare – 3
2) *Капитанский подъем – 1[yt] http://www.youtube.com/watch?v=Y09JMrY2cYQ[/yt]
3) Unghiul sub bară – fixat.
4) Urcare prin forta cu sprijin pe o mina– 1 (pe fiecare)

II Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 15
2) Flotări pe paralele – 20
3) Flotări pe podea – 30
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 6

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 2
2) Urcare prin rasturnare  – 6
3) *Капитанский подъем – 1
4)  Unghiul 90 grade sub bara (minile la latimea umerilor) – 3 secunde

III Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 20
2) Flotări pe paralele – 25
3) Flotări pe podea – 40
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 12
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete  - 2

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 5
2) Urcare prin rasturnare – 10
3) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile invers) – 1
4) Unghiul 90 grade sub bara (minile plasate ingust) – 3 secunde
5) Back lever («ласточка») – 3 secunde

IV Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 25
2) Flotări pe paralele – 30
3) Flotări pe podea – 50
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 20
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 5

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 10
2) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile  ingust) – 5
3) Ucracare prin forta cum ambele mini (minile mai lat ca umerii) – 5
4) Ucracare prin forta cum ambele mini  paralel tinind unghiul 90 grade (intii fixam unghiul apoi efectuam urcarea) – 1
5) Unghiul sub bara cu minile ingust - 5 секунд
6) Tractiuni la bara cu o mina (calitatea nu importa) – 1 (pe fiecare)
7) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 1
8) Back lever («ласточка») – 6 secunde

V Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 30
2) Flotări pe paralele – 40
3) Flotări pe podea – 60
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 25
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 8

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini – 15
2) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 3
3) Tractiuni la bara cu o mina  (fara elan) – 3 (pe fiecare)
4) *Полотенце спереди – 1 (in ambele parti)
5)  Front lever (Горизонтальный вис спереди) – 3secunde
6) *Горизонтальный упор на полусогнутых руках (ноги вместе и ровные) – 3 секунды
7) *Силовой оборот вперед - 1
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 10 секунд
9) *Горизонтальный упор под турником – 6 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 7 секунд
11) *Флажок - 4 секунды

VI Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 35
2) Flotări pe paralele – 50
3) Flotări pe podea – 70
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară)– 30
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 16

Elemente:

1) *Выход силой на две – 20
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги врозь или вместе) – 3секунды
3) *Из горизонтального упора под турником (1сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (3сек)
4) *Отжимания в горизонте (ровные ноги врозь или вместе) – 3
5) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 5 (на каждой руке)
6) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) - 1
7) *Горизонтальный вис спереди – 6 секунд
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 15 секунд
9) * Горизонтальный упор под турником – 10 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 10 секунд
11) *Флажок - 8 секунд

VII Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 40
2) Flotări pe paralele – 60
3) Flotări pe podea – 85
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 35
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 25

Elemente:

1) *Выход силой на две - 25
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги вместе) – 3 секунды
3) *Отжимания в горизонтальном упоре (ровные ноги вместе) – 5
4) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 7 (на каждой руке)
5) *Горизонтальный вис спереди – 10 секунд
6) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 25 секунд
7) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) – 1
8) *Горизонтальный упор под турником – 15 секунд
9) *Из горизонтального упора под турником (3сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (6сек)
10) *Угол под турником в узком хвате – 15 секунд
11) *Флажок - 15 секунд

*=majoritatea elementelor sunt recunoscute sub denumirea rusa din aceasta cauza au fost scrise în original.
ÎnchideЗакрыть

Torrents WorkOut-eri






  • SinSi:20 ani ,gradul V
  • ProKa:20 ani ,gradul IV
  • Vanea94:21 ani ,gradul IV
  • aDyoo7:16 ani ,gradul IV
  • Fastered:15 ani ,gradul IV
  • WarKouT:15 ani ,gradul III
  • Well_Dog:16 ani ,gradul III
  • IANyX:15 ani ,gradul IV
  • MiChaeL_TMD:17 ani ,gradul IV
  • sandu_star98 :13 ani ,gradul III
  • rpo3HbIu:16 ani ,gradul II
  • ElDurnesco :20 ani ,gradul II
  • CactooS:15 ani ,gradul II
  • NeoMD:17 ani ,gradul III
  • SanduL_10:12ani ,gradul II
  • LEGOs:13 ani ,gradul I
  • SerjPro:16 ani,gradul II
  • albvik:18 ani,gradul II
  • Tryger:15 ani,gradul II
  • SkySun:17 ani,gradul III
  • utilizator_123456:1996,gradul III
Cum să ma înscriu?
Dacă dorești sa te înscrii în Torrents WorkOut-eri trimite nick-name-ul tău,vîrsta și gradul de dezvoltare(vezi în informație) mie în pm. Atenție! Cei ce au gradul mai mare de V inclusiv,trebuie sa posteze un video cu  demonstrare.

Exemplu:Nick-name,anul nasterii ****, gradul VII 
ÎnchideЗакрыть
ÎnchideЗакрыть

Offline
ÎnchideЗакрыть


Mens sana in corpore sano.


Editat de către dimagurjui la 2015-02-01 12:55:08

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

#51 by IANyX (User) at 2012-01-21 14:58:22 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Cind o sa ne arate si pe noi la protv ? :D
#52 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-21 15:40:56 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
:blink:

#51 IANyX, trebue intii de organizat vriun concurs
#53 by IANyX (User) at 2012-01-21 15:58:14 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#52 dimagurjui, la vara da sa precizam de mai inainte data si sa ne adunam vreo 200 poate si mai mult atunci precis o sa ne arate :D
#54 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-22 12:21:08 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#53 IANyX, ogo 200 noi 50 sa ne adunam makar
#55 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-22 15:39:16 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#49 IANyX, "... Gradul 3 virsta 14 ani ma ocup de 3 luni ..." - in timp de 3 luni,vezi vre-o diferenta?
#56 by IANyX (User) at 2012-01-22 15:44:04 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#55 ElDurnesco, Da eu faceam cu greu la bara de 10 ori acum fac 20
si la paralele 10 daca faceam eram cel mai fericit :D
Vihad na odnu il puteam da greu
Picioarele pina la bara greu le ridicam
#57 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-22 15:51:32 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#56 IANyX, eu vreau sa-mii fac paralele acasa,sa ma apuc ca fac 15 cu greu:(
#58 by IANyX (User) at 2012-01-22 16:19:49 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#57 ElDurnesco, 15 tot e bine :) n-ar strica :D
#59 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-22 16:23:38 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#58 IANyX, pai da,dar primavara trecuta nu puteam mai mult de 3(apoi am inceput sa fac in toata ziua citeoleaca,si iata ca acum pot,ce-i drept cam demult nu m-am ocupat ca n-am unde:(
#60 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-22 16:30:29 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#59 ElDurnesco, incepe home workout:D
#61 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-22 16:40:57 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#60 dimagurjui, :D dap caneșna,să-mi fac si paralele si tăt normal a să șie

#60 dimagurjui, :D dap caneșna,să-mi fac si paralele si tăt normal a să șie
#62 by WarKouT (Uploader) at 2012-01-22 16:54:46 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#55 ElDurnesco, dupa trei luni este diferenta mare :annoyed:
#63 by IANyX (User) at 2012-01-22 18:22:21 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Marti implinesc 3 luni decind ma ocup cu workout :)
#64 by WarKouT (Uploader) at 2012-01-22 20:11:18 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#63 IANyX, Cate ore pe zi te antrenezi ?? :hmmm:
#65 by IANyX (User) at 2012-01-22 20:34:56 (283 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#64 WarKouT, Nushtiu da pot sa-ti spun programul meu de antrenament.... Dimineata ma scol si fac 50 flotari si http://www.youtube.com/watch?v=K3neSEqzLnk apoi la skoala la pauza mai fac la paralele la turnic , dupa scoala mai ramin uneori , acasa cind vin mai fac la turnic flotari , la antrenament la baschet plec cu vreo 20-30 min inainte si mai stau la turnic si la paralele, dupa baschet tot.... seara mai fac flotari si la perete si intr-o mina si mai fac odata asta http://www.youtube.com/watch?v=K3neSEqzLnk cam atit :)
#66 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-23 17:29:21 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
:yes:
#67 by mb! (Live the life.) at 2012-01-23 22:35:56 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#66 dimagurjui, nice )
#68 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-23 22:49:51 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Taks patani shini ari trubi,svarka shi kraska roshie, galbena sh albastra :D
#69 by mb! (Live the life.) at 2012-01-24 14:39:02 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#68 dimagurjui, pentru?
#70 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-24 15:24:24 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#69 D!nex, tu ai vz shi plashesshi au ucrainenii ?
s fashim sh noi :D
#71 by WiLdStyLe (Power User) at 2012-01-24 15:44:35 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#70 dimagurjui, "... tu ai vz shi plashesshi au ucrainenii ?
s fashim sh noi ..." - aha si peste noapte gopii o sa le vinda la talciok.. :) la mine din dvor o furat paralele :D
#72 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-24 15:46:18 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#71 WiLdStyLe, "... la mine din dvor o furat paralele ..." - :lol:
#73 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-24 16:28:18 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
eu in curind o sa am pararele acasa :derphappycry:
baieti,cine-mi spune,care-mi marimea standarta pentru paralele,inaltimea/latimea? :derp:
#74 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-24 16:55:35 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#73 ElDurnesco, inaltimea ii 1,75m de la pamint, da latimea nush matink depinde de tine to pui kare vrei
#75 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-24 17:07:34 (282 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#74 dimagurjui, cu cît mai lat cu atît mai efectiv,așa? evident că și mai greu

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova


Navigare rapidă:


Schimbul de informație este realizat de către utilizatorii siteului. Acest site este bazat pe voluntariat, de la utilizatori pentru utilizatori. Întregul text privind regulile şi condiţiile de utilizare a TORRENTS.MD poate fi găsit aici.
Sharing is caring.