Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova

#0 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-15 18:33:41 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top


Ce înseamna Street(Ghetto)WorkOut? WorkOut este o nouă mișcare a tineretului ce se ocupă cu dezvoltarea propriului corp în orice loc chiar și în stradă,în schimbul aparatelor WorkOut-erii folosesc orice construcție, de la bare și paralele pîna la copaci ,blocuri de beton,șantiere de construcție .Practic totul poate fi folosit pentru a-ți dezvolta corpul .Motto-ul WorkOut-eri-lor este Antreneazate in orice timp și orice loc


Aici va veți putea sfătui despre efectivitatea exerciților pe care le îndepliniți,metodele corecte de efectuare a acestora și multe altele despre WorkOut.  :wink:


Gradele de dezvoltare în WorkOut




Aceste grade în Street WorkOut au fost create de Evgeniy Kozyr,scopul lor este de a impune un stimul de perfecționare celor ce nu îl au,însă în nici un caz aceste grade nu trebuie să devină însăși sensul antrenamentelor!



I Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 10
2) Flotări pe paralele– 15
3) Flotări pe podea – 20
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 3

Elemente:

1) Urcare prin rasturnare – 3
2) *Капитанский подъем – 1[yt] http://www.youtube.com/watch?v=Y09JMrY2cYQ[/yt]
3) Unghiul sub bară – fixat.
4) Urcare prin forta cu sprijin pe o mina– 1 (pe fiecare)

II Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 15
2) Flotări pe paralele – 20
3) Flotări pe podea – 30
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 6

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 2
2) Urcare prin rasturnare  – 6
3) *Капитанский подъем – 1
4)  Unghiul 90 grade sub bara (minile la latimea umerilor) – 3 secunde

III Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 20
2) Flotări pe paralele – 25
3) Flotări pe podea – 40
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 12
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete  - 2

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 5
2) Urcare prin rasturnare – 10
3) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile invers) – 1
4) Unghiul 90 grade sub bara (minile plasate ingust) – 3 secunde
5) Back lever («ласточка») – 3 secunde

IV Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 25
2) Flotări pe paralele – 30
3) Flotări pe podea – 50
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 20
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 5

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini  – 10
2) Ucracare prin forta cum ambele mini  (minile  ingust) – 5
3) Ucracare prin forta cum ambele mini (minile mai lat ca umerii) – 5
4) Ucracare prin forta cum ambele mini  paralel tinind unghiul 90 grade (intii fixam unghiul apoi efectuam urcarea) – 1
5) Unghiul sub bara cu minile ingust - 5 секунд
6) Tractiuni la bara cu o mina (calitatea nu importa) – 1 (pe fiecare)
7) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 1
8) Back lever («ласточка») – 6 secunde

V Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 30
2) Flotări pe paralele – 40
3) Flotări pe podea – 60
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 25
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 8

Elemente:

1) Ucracare prin forta cum ambele mini – 15
2) Urcare prin forta cu ambele mini lenta paralel tinind unghiul 90 grade - 3
3) Tractiuni la bara cu o mina  (fara elan) – 3 (pe fiecare)
4) *Полотенце спереди – 1 (in ambele parti)
5)  Front lever (Горизонтальный вис спереди) – 3secunde
6) *Горизонтальный упор на полусогнутых руках (ноги вместе и ровные) – 3 секунды
7) *Силовой оборот вперед - 1
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 10 секунд
9) *Горизонтальный упор под турником – 6 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 7 секунд
11) *Флажок - 4 секунды

VI Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 35
2) Flotări pe paralele – 50
3) Flotări pe podea – 70
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară)– 30
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 16

Elemente:

1) *Выход силой на две – 20
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги врозь или вместе) – 3секунды
3) *Из горизонтального упора под турником (1сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (3сек)
4) *Отжимания в горизонте (ровные ноги врозь или вместе) – 3
5) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 5 (на каждой руке)
6) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) - 1
7) *Горизонтальный вис спереди – 6 секунд
8) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 15 секунд
9) * Горизонтальный упор под турником – 10 секунд
10) *Угол под турником в узком хвате – 10 секунд
11) *Флажок - 8 секунд

VII Grad

Baza:

1) Tracțiuni la bară- 40
2) Flotări pe paralele – 60
3) Flotări pe podea – 85
4) Ridicarea picioarelor drepte în atârnat (până la bară) – 35
5) Flotări în poza verticala stând pe mâini sprijin de perete - 25

Elemente:

1) *Выход силой на две - 25
2) *Горизонтальный упор на ровных руках (ровные ноги вместе) – 3 секунды
3) *Отжимания в горизонтальном упоре (ровные ноги вместе) – 5
4) *Подтягивание на одной руке (без рывков) – 7 (на каждой руке)
5) *Горизонтальный вис спереди – 10 секунд
6) *Горизонтальный вис сзади («ласточка») – 25 секунд
7) *Подтягивание на одной руке в «полотенце спереди» (на каждой руке) – 1
8) *Горизонтальный упор под турником – 15 секунд
9) *Из горизонтального упора под турником (3сек) силой опуститься в горизонтальный вис сзади (6сек)
10) *Угол под турником в узком хвате – 15 секунд
11) *Флажок - 15 секунд

*=majoritatea elementelor sunt recunoscute sub denumirea rusa din aceasta cauza au fost scrise în original.
ÎnchideЗакрыть

Torrents WorkOut-eri






  • SinSi:20 ani ,gradul V
  • ProKa:20 ani ,gradul IV
  • Vanea94:21 ani ,gradul IV
  • aDyoo7:16 ani ,gradul IV
  • Fastered:15 ani ,gradul IV
  • WarKouT:15 ani ,gradul III
  • Well_Dog:16 ani ,gradul III
  • IANyX:15 ani ,gradul IV
  • MiChaeL_TMD:17 ani ,gradul IV
  • sandu_star98 :13 ani ,gradul III
  • rpo3HbIu:16 ani ,gradul II
  • ElDurnesco :20 ani ,gradul II
  • CactooS:15 ani ,gradul II
  • NeoMD:17 ani ,gradul III
  • SanduL_10:12ani ,gradul II
  • LEGOs:13 ani ,gradul I
  • SerjPro:16 ani,gradul II
  • albvik:18 ani,gradul II
  • Tryger:15 ani,gradul II
  • SkySun:17 ani,gradul III
  • utilizator_123456:1996,gradul III
Cum să ma înscriu?
Dacă dorești sa te înscrii în Torrents WorkOut-eri trimite nick-name-ul tău,vîrsta și gradul de dezvoltare(vezi în informație) mie în pm. Atenție! Cei ce au gradul mai mare de V inclusiv,trebuie sa posteze un video cu  demonstrare.

Exemplu:Nick-name,anul nasterii ****, gradul VII 
ÎnchideЗакрыть
ÎnchideЗакрыть

Offline
ÎnchideЗакрыть


Mens sana in corpore sano.


Editat de către dimagurjui la 2015-02-01 12:55:08

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

#1 by YoH (Never Back Down) at 2012-01-15 18:58:02 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Pus la urmarire :wink2:
#2 by MD_Never (:|) at 2012-01-16 17:59:50 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#1 YoH, +1...
Da nu cred sa se lase topicu... mai sunt niste topicuri de genu ista...
#3 by IANyX (User) at 2012-01-16 18:06:29 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#2 MD_Never, Sunt teme cu turnikmani , da multi nu vor sa se numeasca turnikmani si sa creat tema cu Street workout =)
#4 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-16 18:51:46 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#2 MD_Never, vom spera :D
#5 by YoH (Never Back Down) at 2012-01-16 21:07:52 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#2 MD_Never, sunt doar despre turnik sau despre sala de forta, aici insa e Street WorkOut :wink2:
#6 by Wu (apathy) at 2012-01-17 01:08:34 (279 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#0 dimagurjui, "... Hanibal For King ..." - IMPOSSIBIRU~ :yuno:
#7 by SkySonic (User) at 2012-01-17 05:09:35 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Ciuvak da s poate de tradus in romana?
#8 by bioshoker (Power User) at 2012-01-17 08:07:56 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Ce treb sa fak pu MSI?? :megustamucho:
#9 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-17 13:08:00 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#8 bioshoker, Nu am inteles :D
#10 by IANyX (User) at 2012-01-17 14:40:20 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#9 dimagurjui, MSI matinca e inaltimea sau greutatea nu tin minte precis (

#8 bioshoker, Pentru inaltime nustiu cum sa-ti spun in romina da cred ca o sa ma intelegi , stai cu minele pe turnic ca cum ai faci ridicare da nu faci si stai cit de mult poti !!!

#8 bioshoker, pentru masa e bine sa fugi sa sari sa faci asezari , flotari, ridicari etc.
#11 by bioshoker (Power User) at 2012-01-17 14:58:02 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#9 dimagurjui,

#10 IANyX, MSI= maestrul sportului international :derpneutral:
#12 by _ViorelDodon_ Warned (<3 Forever Inloved ἐ>) at 2012-01-17 15:33:32 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#11 bioshoker, "... MSI= maestrul sportului international ..." - :sarcastic:
#13 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-17 17:56:01 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#11 bioshoker, "... MSI= maestrul sportului international ..." - :lol:
#14 by STVRBonjasky Postban (Power User) at 2012-01-17 18:52:27 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
уау у нас появился воркаут )
#15 by bidster (NEW_ID) at 2012-01-17 20:59:06 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
pot s ma fac kaciok ? :derphappy:
#16 by orlistul (Power User) at 2012-01-17 21:10:15 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#0 dimagurjui, mersi, informaţie utilă

ideea super, ieftină şi sănătoasă ... mişcarea e viaţă.
#17 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-17 21:35:10 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#15 bidster, doar daka iti dai staruintza :)
#18 by bidster (NEW_ID) at 2012-01-17 21:42:05 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#17 dimagurjui, vreau sa ma ocup,cu ce trebuie sa incep?
#19 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-17 21:48:23 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#18 bidster, cu baza :bara,paralele daca tii greu incepe ku flotarile

apoi treptat treci la elemente mai grele
#20 by bidster (NEW_ID) at 2012-01-17 22:16:48 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#19 dimagurjui, sa inteleg ca sunt si traume grave?
#21 by WiLdStyLe (Power User) at 2012-01-17 22:22:17 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#20 bidster, "... sa inteleg ca sunt si traume grave? ..." - daca incepi cu elemente grele precum Solnishko,Veiler ap caneshna ca o sa fie traume..
#22 by dimagurjui (Street Workout Moldova) at 2012-01-17 22:30:48 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#20 bidster, daca icerci tot cu timpul shi te antrenezi regulat nu

#21 WiLdStyLe, solinishko shi veiler asta deam la turnikmani :)
#23 by ElDurnesco Drivers Club (you run i fly.) at 2012-01-17 22:53:27 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
cum sa-mi antrenez corect "cobra"la turnik?
eu pun o greutate suplimentara (nu chiar mare)si fac in larg asa fac pozitia de V
#24 by WiLdStyLe (Power User) at 2012-01-17 22:57:50 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#22 dimagurjui, "... solinishko shi veiler asta deam la turnikmani ..." - ap eu de asta si zic,daca incepi cu elemente care nus de nivelul tau ap o sa fie traume..
#25 by adyoo7Disabled (Treadstone Seventy-One) at 2012-01-17 22:59:18 (278 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#0 dimagurjui, nice. Pus la urmarire :derpthumb:

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Sport > Street WorkOut Moldova


Navigare rapidă:


Schimbul de informație este realizat de către utilizatorii siteului. Acest site este bazat pe voluntariat, de la utilizatori pentru utilizatori. Întregul text privind regulile şi condiţiile de utilizare a TORRENTS.MD poate fi găsit aici.
Sharing is caring.