Forum Index > Chat > Sănătate > Nutriţie & Fitness

#0 by Pradagirl (You can think I'm wrong, but that's no reason to stop thinking.) at 2008-08-03 18:22:03 (450 săptămâni în urmă) - [Link]Top









Editat de către Pradagirl la 2014-02-02 19:36:37

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275
<< Precedenta      Următoarea >>

#6826 by Marvel_agentDisabled (Power User) at 2012-12-05 22:50:46 (224 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6825 Xonnect, Aș putea să-ți aduc ca exemplu zeci și sute de cazuri cu oameni care și-au pierdut viața în urma atacurilor de cord provocate în urma consumul de suplimente, so , gtfo!
#6827 by Xonnect (ScorpioN) at 2012-12-23 10:07:26 (221 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6826 Marvel_agent, ok, exemple
#6828 by T0kyo (Uploader) at 2013-01-20 16:52:23 (217 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6826 Marvel_agent, Mai mari prostii nu am auzit :D
#6829 by SomerhalderCel mai bun bucătar (îndrăgostit ♥) at 2013-01-20 16:59:38 (217 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6826 Marvel_agent, tu cred, că încurci suplimentele cu steroizii, dar în zilele noastre riscul e minim, mai ales dacă ştii cum să foloseşti şi ce producător alegi, sigur că contrabanda e mare, da asta deja cred că e altă temă.
#6830 by Turquoise (Power User) at 2013-01-25 15:44:54 (216 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Hello here cine stie unde in Chisinau pot cumpara folii de alge pentru sushi ??
De dorit ca aici http://www.seaweed.ie/_images/Nori_sheets_small.jpg patrate nu lungi si inguste

sorry dar nu am gasit alt topic pe forum mai relevant ca asta care sa mai fie si activ...
#6831 by Malfoy (Music is love.) at 2013-01-25 17:43:17 (216 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6830 Turquoise, Nr1
#6832 by Turquoise (Power User) at 2013-01-29 01:15:40 (216 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6831 Malfoy, thanks !

PS nafiga voua suplimente? cineva e mai slab cineva e mai muschios de la natura... Lucrati cu ce avent guys... sa mai cheltuiti bani si pe asta? I so hate it then people go against nature!
#6833 by bawls (Power User) at 2013-01-29 20:40:19 (216 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Va rog sfatuiti-ma care lapte e cel mai bine de luat din market? Eu acum consum Casuta Mea de 1L Integral.
#6834 by Turquoise (Power User) at 2013-03-29 23:04:21 (207 săptămâni în urmă) - [Link]Top
cine stie magazine cu echipament sportiv in chisinau cu calitate decenta si preturi rezonabile?

Editat de către Turquoise la 2013-03-30 00:58:38

#6835 by AlyTzZa (Power User) at 2013-04-01 01:03:42 (207 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6834 Turquoise, MAGAZINUL Sport si Dansuri
IN CENTRUL COMERCIAL ""SHOP LANDIA""str.Alecu Russo 20,etajul II,buticul 210.
Zilnic de la orele 10:00-20:00.Pentru informatii suplimentare si comenzi adresativa!!! 079438936 /Andrei 069208892/Irina
#6836 by Xonnect (ScorpioN) at 2013-04-02 00:01:13 (207 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6834 Turquoise, cele mai mici preturi lea descoperit la sport master de pe str.Dacia in incinta locatie 1000 de maruntisuri, subsol
#6837 by mozila97 (User) at 2013-08-20 00:32:29 (187 săptămâni în urmă) - [Link]Top
salutare ce proteine nu trebuie de consumat difeli atunci CE mincare trebuie sa consum ca sa slabesc HELP :ae:
Mănînc de 3luni de 2 ori pe zi ştiu ca inbolnavesc organismu **nu maninc fainoase, nu beau apa cu gaze,dulciuri, cipsuri,pesmeti iam exlus**maninc putin si ce nui gras toti spun ca dieta care o am nu e buna seara alerg 3,5km
dar pestele fiert este bun sal includ in dieta . mersi anticipat
#6838 by Xonnect (ScorpioN) at 2013-08-21 22:52:17 (187 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6837 mozila97, "... ce proteine nu trebuie de consumat ..." - gresit, pentru a slabi se scade aportu de grasimi si carbo dar nu de proteine , de proteine se mareste, adauga in dieta legume si fructe( ca ex. grapefruit ajuta la slabit), + maninca de 6-8 ori minim pe zi in portii mici, ca organismul sa cheltie mai multe calorii pentru a asimila alimentele decit primeste de la ele, in deosibi acum vara salaturile is ideale, dar nu toata ziua pe salaturi), dupa ce te trezesti bea 100-200ml de apa pentru toata lumea e bine)), si inca e bine ca toate alimentele preparate termic sa fie fierte dar nu prajite.

PS daca consumi asa doar 2 mese pe zi faci ca organismul sa depuie mai multa grasime + catabolizmul nu e atit de intens fata de cit cind sunt multe mese mici pe zi cu putine calorii
#6839 by SergooMuzician (^_^) at 2013-09-21 21:28:15 (182 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Uhhhhhhhh :strongbench:  :weakbench:
10 greșeli în antrenament

De multe ori, atunci când ne antrenăm, scăpăm din vedere aspectele simple și de bază, complicând astfel inutil și neconstructiv abordarea planului de antrenament, fie din cauza cantității mare de informație specifică cu care intrăm în contact și din dorința noastră de a avea rezultate cât mai bune și cât mai rapide, ori din cauza unei atitudini defectuase față de antrenament.

1. Nu începeți antrenamentul fără încălzire sau cu o încălzire superficială. Organismul uman, pentru a putea performa, are nevoie de o perioadă de acomodare în care sunt reglate ritmul cardiac, temperatura, elasticitatea articulațiilor și mușchilor, toate acestea pregătind un antrenament bun.

2. Nu ridicați greutăți excesive. Majoritatea culturiștilor încearcă să mărească în mod constant greutățile cu care lucrează, însă e clar că acestea nu pot fi mărite la nesfârșit. Ca atare, ar trebui folosite acele greutăți maximale care să permită o execuție strictă a exercițiului și care să nu pună în pericol integritatea articulațiilor.

3. Nu folosiți inerția ca să executați exerciții cu greutate mare. Unii practicanți nu realizează că folosindu-se de inerție reduc considerabil cursa mișcării și pe cale de consecință, intervalul extensie maximă-contracție maximă recomandat dispare.

4. Nu vă blocați la un singur program de antrenament. Modificarea periodică a programului de exerciții, a greutăților folosite, a tehnicilor de creștere a intensității antrenamentului folosite va aduce un plus de progres și vă va ține departe de monotonie.

5. Nu efectuați exercițiile grele fără să fiți asistat de un partener. Considerați partenerul o “centură de siguranță” pentru situațiile în care doriți să utilizați greutăți mari. Abordarea de genul ”mie nu mi se poate întâmpla” este absolut hazardată și poate conduce la accidentări serioase. Mai mult, partenerul vă poate ajuta să mai faceți câteva repetări forțate atunci când situația o impune.

6. Nu neglijați antrenamentul anumitor părți ale corpului sau anumitor grupe musculare. E inutil să mai spun că, atunci când o grupă musculară este evitată în mod constant, dezvoltarea acesteia va suferi și în final va produce un dezechilibru major în sfera proporțiilor corporale; iar de aici până la hilar nu mai e decât un pas.

7. Nu vă antrenați grupele musculare până la epuizare la fiecare antrenament sau atunci când sunteți începători. Explicația este una simplă și are în vedere, pe de o parte, apariția supraantrenamentului care limitează creșterea, iar pe de altă parte febra musculară severă care de multe ori demotivează.

8. Nu vă antrenați haotic. Sigur, este bine câteodată să lași instinctul să decidă pentru tine, însă de cele mai multe ori este bine să aveți un plan de antrenament bine gândit, pregătit din timp, în acord cu posibilitățile voastre fizice și cu scopul urmărit.

9. Nu vă supra-antrenați. Nu întotdeauna mai mult antrenament înseamnă mușchi mai mari. Nu uitați că mușchii au nevoie de odihnă pentru a crește.

10. Nu abordați antrenamentul superficial sau neserios. Crec că a nu fi concentrat la antrenament este o greșeală care, prin repercursiuni, poate concura cu aceea de a porni antrenamentul fără încălzire. Discuțiile la telefon, flirtul, pauzele lungi între serii, socializarea exagerată nu vor aduce nimic bun formei voastre fizice. Sigur, pot apărea beneficii în alte planuri, însă e clar că pentru acestea din urmă nu se justifică să plătiți un abonament la sală.

Daniel Oprea
Revista Culturism & Fitness
ÎnchideЗакрыть
#6840 by A_Z (Everyone leaves.) at 2013-10-28 19:28:04 (177 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Salutare!Cu așa întrebare la voi..Am 17 ani,1m70, 50 KG..Aș vrea să mă frecventez o sală de forță + proteine...Ce săli de sport cunoașteți,nu prea scumpe,dar bune?Undeva prin Centru sau Botanica..Poate cineva știe..
#6841 by wettali4 (Power User) at 2013-11-29 22:35:44 (172 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Привет всем)
Посоветуйте музыку, что бицуха хорошо пошла)
Да и на пробежку,что-то , а бо устал под одно и то же бегать)
#6842 by Xonnect (ScorpioN) at 2013-12-03 19:24:42 (172 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6840 A_Z, ULIM, shihan la botanica, initial alimenteazate corect peurma si suplimente, initial multi carbohodrati zilnic
#6843 by MSI_RX3_3850 (User) at 2014-02-08 02:01:06 (162 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Cenzurat
#6844 by NOLover (Uploader) at 2014-02-09 17:54:53 (162 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Buna, stie cineva, de la hrisca cu lapte slabesti? (lapte nu chefir, stiu)
#6845 by MSI_RX3_3850 (User) at 2014-02-09 20:36:30 (162 săptămâni în urmă) - [Link]Top
Orice tip de adosuri,geimer sau protein de calitate superioara!daca doriti ceva mai mult nici o problema ma scriti in privat si discutam despre toate!pretul e ft accesibil!astept sms la orice ora!
#6846 by tramadol (tabletcă turbată) at 2014-02-09 21:11:54 (162 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6845 MSI_RX3_3850, pune mai ghine o piva :fuckthatbitch:
#6847 by Allessandro (♥♫FingerstyleFan♫♥) at 2014-06-10 09:11:28 (145 săptămâni în urmă) - [Link]Top
help people.,vreau sa cresc in greutate ,am luat niste proteine praf din market si care e probabilitatea ca daca le folosesc fara antrenamente voi lua in greutate?pur si simplu lucrez,merg mult pe jos 8 ore si nu mai am putere de mers la sala...

bineinteles ca un surplus la mincare si ca stimulare a metabolismului pentru ca sunt un gen de persoana de care nu prea se lipeste grasimea ori cit de mult as minca
#6848 by Allessandro (♥♫FingerstyleFan♫♥) at 2014-06-11 23:05:06 (145 săptămâni în urmă) - [Link]Top
clar,e moarta tema asta
#6849 by SomerhalderCel mai bun bucătar (îndrăgostit ♥) at 2014-06-18 15:22:45 (144 săptămâni în urmă) - [Link]Top
#6847 Allessandro, "... care e probabilitatea ca daca le folosesc fara antrenamente voi lua in greutate ..." - practit ele lucrează 90% cînd faci efort fizic, concret tragi de fiare, dar ca să adaugi un pic în greutate te-ar ajuta geinerul care are multe calorii dar iarăși ar fi de dorită să faci ceva exerciții fizice.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275
<< Precedenta      Următoarea >>

Forum Index > Chat > Sănătate > Nutriţie & Fitness


Navigare rapidă:


Schimbul de informație este realizat de către utilizatorii siteului. Acest site este bazat pe voluntariat, de la utilizatori pentru utilizatori. Întregul text privind regulile şi condiţiile de utilizare a TORRENTS.MD poate fi găsit aici.
Sharing is caring.